פתיחת תפריט הנגישות  

עובד מדינה? הרווחת!

עובדי מדינה או תאגיד ממשלתי?
ממשו את זכותכם להצטרף לקרן ההשתלמות של עובדי המדינה

משרות פנויות

yes עוזר/ת לממונת ציות ואכיפה הפנימית ומזכירות הדירקטוריון

לחברה לניהול קרן ההשתלמות לעובדי המדינה בע"מ דרוש/ה עו"ד כעוזר/ת לממונת ציות ואכיפה הפנימית ומזכירות הדירקטוריון.

תיאור התפקיד: 
טיפול שוטף ומקיף בתחום הרגולציה לרבות: קריאת חוזרי רגולציה, חוקים ותקנות, ועיבודם לכדי הנחיות עבודה, כתיבת נהלים וניסוח מסמכי מדיניות, לצורך הטמעתם בחברה, ומתן מענה שוטף בתחום זה לעובדים וליועצים.
כמו כן, המשרה כוללת טיפול שוטף בניהול תכנית עבודת הדירקטוריון וועדותיו, טיפול ביישום החלטות הדירקטוריון וועדותיו, ריכוז הליכים תחרותיים,עריכת דוחות ודיווחים לרגולטור.
בנוסף, יתבקש המועמד/ת לסייע בכל הקשור בסוגיות העולות בנושאי תפעול.

דרישות המשרה:
רישיון עו"ד, אחריות, עמידה בריבוי משימות, יכולת ירידה לפרטים, יסודיות ודיוק.
נדרש ניסיון (אפשרי מההתמחות) בתחום המסחרי ו/או שוק ההון. ניסיון בתחום קופות הגמל/חברות ביטוח יהווה יתרון משמעותי.
משרה חלקית בהיקף של 100%.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

המשרה בירושלים.
עובדי החברה אינם עובדי מדינה. 

קורות חיים יש להעביר למייל dina@ovdeimedina.co.il

yes עובד/ת תפעול
 
לחברה לניהול קרן ההשתלמות לעובדי המדינה בע"מ דרוש/ה באופן מידי מזכיר/ה למשרה מלאה בהיקף של 100%.
 
תיאור התפקיד:
מתן שרותי תפעול לעמיתים, ליווי פרויקטים, ביצוע בקרות, טיפול באדמיניסטרציה ומתן מענה טלפוני.

דרישות התפקיד:
היכרות עם תחום קופות גמל וקרנות השתלמות, הכרות עם מערכות בנקאיות, שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
אחריות, סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות, יכולת עמידה במצבי לחץ, יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
 
תינתן עדיפות לבעלי תואר אקדמאי ולבעלי שליטה טובה בתוכנת אקסל.
 
המשרה בירושלים.
עובדי החברה אינם עובדי מדינה.
 
​קורות חיים יש להעביר למייל dina@ovdeimedina.co.il

yes עובד/ת מוקד
 
לחברה לניהול קרן ההשתלמות לעובדי המדינה בע"מ דרוש/ה באופן מידי עובד/ת למוקד שרות לקוחות למשרה בהיקף של 7.5 שעות עבודה.
 
תיאור התפקיד:
מענה טלפוני, מתן שרותי תפעול לעמיתים, ביצוע בקרות, טיפול באדמיניסטרציה.

דרישות התפקיד:
שליטה מלאה בתוכנות אופיס, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה מלא.
אכפתיות, אחריות, אמינות, סדר וארגון, יכולת עמידה במצבי לחץ, יכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
היכרות עם תחום קופות גמל וקרנות השתלמות, היכרות עם מערכות בנקאיות וניסיון במענה טלפוני – יהוו יתרון.

המשרה בירושלים.
עובדי החברה אינם עובדי מדינה.
 
​קורות חיים יש להעביר למייל dina@ovdeimedina.co.il
 
 

 
 

מוקד לשירותכם:

טלפון: 02-6542711

פקס: 02-6542715

דוא"ל: moked@ovdeimedina1.co.il

מענה אנושי:

א'-ה': 08:00-15:00

קשר מהיר

שדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

יש להקליד טקסט זה בתיבה המתאימה